رنگ های پرطرفدار دیوار برای مطابقت با ملافه شما

رنگ های پرطرفدار دیوار

آشپزخانه ممکن است قلب خانه و اتاق نشیمن فضایی باشد که میهمانان را در آن پذیرایی می کنید، اما اتاق خواب یک عملکرد ضروری تری را انجام می دهد. این منطقه از خانه جایی است که در پایان روز برای استراحت می‌روید، اتاق‌خواب‌ها فضاهای صمیمی هستند، و نحوه تزئین آن‌ها می‌تواند تأثیر عمیقی بر راحتی و رفاه شما داشته باشد. از ملحفه‌ها و ملحفه‌هایی که انتخاب می‌کنید تا رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، هر جنبه‌ای از اتاق خواب شما پتانسیل ایجاد آرامش و افزایش آرامش را دارد. از سوی دیگر، انتخاب رنگ نادرست می تواند خواب را سخت کند یا حتی باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود. در چیداری ، ما مشتاقیم به افراد شیک‌فکر کمک کنیم تا به ست‌های راحتی لوکس در سایه‌ها و الگوهای مد روز کمک کنند. برای کشف رنگ های برتر دیوار برای سال 2023 به همراه نکاتی در مورد انتخاب ملافه های هماهنگ به خواندن ادامه دهید.

رنگ سال 2023 توسط بنجامین مور

رنگ های پرطرفدار دیوار برای مطابقت با ملافه شما

این سایه روشن و هیجان انگیز مرجانی دارای ته رنگ صورتی برای شیرینی و پیچیدگی بیشتر است. چه علاقه مند به رنگ آمیزی کل اتاق خواب خود با این سایه حیاتی باشید و چه فقط یک دیوار برجسته برای هوس اضافه کنید، باید از هماهنگی کامل تخت خواب خود اطمینان حاصل کنید. وارد ست راحتی 4 تکه استل کورال شوید. ست Estelle با چاپ گلی ظریف با رنگ مرجانی و رز روی پس زمینه ای از عاج خامه ای، تعریف بسیار شیک است. رفل ها ظرافتی جذاب به این مجموعه می بخشند، در حالی که نوار سایه کلاسیک در سمت عقب گزینه هایی را ارائه می دهد. این مجموعه جذاب همراه با دو بالش با روکش دور تا دور و یک دامن تخت راه راه کلاسیک است.

رنگ سال 2023 شروین ویلیام

رنگ های پرطرفدار دیوار برای مطابقت با ملافه شما

رنگ رنگ پریده و همه کاره موکا، Redent Point یک پیچ و تاب عالی در یک رنگ خنثی کلاسیک است. همچنین به لطف هاله آرامش آرامش بخش آن، گزینه مناسبی برای اتاق خواب است. آیا به دنبال این هستید که این سایه را با روتختی خود هماهنگ کنید؟ ست راحتی 4 تکه لوسیانا بژ از طراح مشهور J Queen را در نظر بگیرید. مجموعه لوسیانا مجموعه ای باشکوه و آغشته به سنت، الگوی کلاسیکی از پیچ و تاب و چرخش دارد. سایه غنی موکا با لهجه های طلایی، ادویه ای، آبی و کرم مشخص می شود، به این معنی که شما گزینه های زیادی برای قطعات برجسته دارید. بعلاوه، بافت شنیل و نخ پیچ خورده به این مجموعه خیره کننده احساس نرمی نفس گیر می بخشد. همراه با راحتی، ست لوسیانا با شمع های همسان و یک دامن شنل جامد ارائه می شود.

رنگ سال گلیدن برای سال 2023،

رنگ های پرطرفدار دیوار برای مطابقت با ملافه شما

در حالی که برخی از مردم ترجیح می دهند با رنگ های خنثی تزئین کنند، برخی دیگر از زندگی شادتر هستند. آن دسته از دکوراتورهای خانه مطمئناً به یکی از داغ ترین رنگ های سال 2023 کشیده می شوند: Vining Ivy. ترکیبی غنی از آبی و سبز، این رنگ آبی چشمگیر به ویژه در اتاق خواب خیره کننده به نظر می رسد. دیوارهای خود را با مجموعه راحتی تکمیل کنید. این مجموعه چشم نواز که محصول جی کوئین است، دارای طرحی سنتی بافته شده در شنل شنل است. از آنجایی که کالسکه بزرگ و بیش از حد پر شده است، می‌توانید با دانستن اینکه حتی در سردترین شب‌های زمستان گرم و دنج خواهید بود، مطمئن باشید. علاوه بر این، این مجموعه دارای دو بالش هماهنگ کننده است که دارای بالشتک اضافی برای بدن و یک فلنج دو اینچی است. یک دامن تخت مناسب ظاهر را تکمیل می کند.

رنگ سال پسر هلندی در سال 2023

رنگ های پرطرفدار دیوار برای مطابقت با ملافه شما

رنگ خاکستری ساده و در عین حال شیک و روستیک یکی از رنگ های پرطرفدار دیوار برای سال 2023 است و دلیل خوبی هم دارد. این رنگ به زیبایی با طیف وسیعی از مبلمان و دکور هماهنگ می شود و حال و هوای آرامش بخشی ایجاد می کند که برای آرامش و شارژ مجدد عالی است. اگر اخیراً به کمی کاهش استرس نیاز دارید، توصیه می‌کنیم دیوارهای خاکستری روستایی خود را با ست راحتی 7 تکه اشلی شاتکس جفت کنید. این مجموعه جذاب، در عین حال مدرن و مجلل، دارای یک روکش ژاکاردی است که الگوی راه راه خاکستری و مایل به رنگی را به نمایش می گذارد. با این حال، سمت عقب خاکستری یکدست است و گزینه ای را برای آن روزهایی که احساس تغییر می کنید به شما می دهد. همراه با راحتی، این مجموعه با دو بالش همسان، یک دامن تخت قهوه ای یکدست، و سه بالش تزئینی با گلدوزی و جزئیات چین دار عرضه می شود. به عنوان یک امتیاز، این مجموعه قابل شستشو با ماشین لباسشویی است، بنابراین نیازی نیست به طور منظم به خشکشویی مراجعه کنید. این یک انتخاب عالی برای صاحبان خانه های پرمشغله است که نیاز به استراحت بیشتری دارند.

چیداری
ارسال دیدگاه