انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

پس از یک روز طولانی و دویدن به این طرف و آن طرف زیر آفتاب داغ تابستان، هیچ چیز مانند بازگشت به خانه در اتاق خوابی جذاب که بیشتر شبیه یک ویلای  تابستانی است، نیست. طراحی اتاق خواب مناسب، دنج و برای هر کسی که به دنبال استراحت و آرامش در یک محیط خنک و آرام است، ایده آل است.

در اینجا خلاصه ای از برترین ایده  ها برای طراحی یک اتاق خواب تابستانی و نحوه استفاده و انتخاب مناسب تخت خواب و سبک های دکوراسیون مناسب برای تبدیل رویاهای شما به واقعیت آورده شده است.

دکور اتاق خواب با ترکیب سفید و آبی

اگر می خواهید اتاق خواب خود را به یک مقصد تابستانی شیک، زیبا و شادی آور تبدیل کنید، ترکیب آبی و سفید را در دکوراسیون فضای خود در نظر بگیرید. این یکی از برترین ترندهای دکوراسیون اتاق تابستانی برای ظاهری خنک و احساسی در گرمترین روزها ی تابستان است. برای مشخص کردن فضای خود، پرده هایی با طرح سفید و یک فرش آبی به اتاق خواب خود اضافه کنید. و از ملحفه های آبی یا سفید به تخت خواب خود اضافه کنید تا اتاق خواب خودتان را کامل کنید.

انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

در حالت ایده آل بهتر است از ملحفه‌های تولید شده با مواد سبک‌تر مانند پنبه برای تابستان استفاده کنید. پارچه های پنبه ای مخصوصاً به دلیل نرمی و کیفیت بالای خود از سایر پارچه مناسب تر است و به شما این احساس را می دهد که در تمام شب روی ابر می‌خوابید.

 

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب سفید

اتاق‌خواب‌های سفید همچنین می‌توانند مکان‌ی آرام‌بخش و تمیزی برای استراحت در شب برای یک خواب باشند، که آن را به یکی دیگر از محبوب‌ترین ایده‌های اتاق خواب تابستانی امروز تبدیل می‌کند. این به این دلیل است که رنگ سفید راهی برای روشن کردن هر اتاق و ایجاد احساس آرامش بیشتر و درهم ریختگی کمتر دارد. همچنین به اتاق شما ظاهری ثابت می بخشد. علاوه بر این، دکوراسیون سفید باعث می شود اتاق خواب شما بیشتر شبیه یک اتاق مجلل پنج ستاره هتل باشد – فضایی بی نظیر برای کاهش استرس از سبک زندگی در حال جنب و جوش.

انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

برای ایجاد دکوراسیون تابستانی کاملا سفید، تخت خود را با ملحفه های سفید ساخته شده از پنبه یا بامبو بپوشانید. بامبو یک جایگزین عالی برای پنبه است زیرا به طور طبیعی رطوبت را از بین می برد و قابل تنفس است، بنابراین به راحتی شما را در طول تابستان خنک نگه می دارد. از رنگ سفید برای سقف و دیوارهای خود نیز استفاده کنید و رنگ برفی را با دامن تخت ویا بالش را سفید و مشکی در نظر بگیرید.

دکوری زیبای اتاق خواب با رنگ صورتی

رنگ صورتی کردن اتاق خواب یکی از محبوب ترین ایده های اتاق خواب تابستانی برای دختران است. ایجاد یک خلوت آرام با دیوارهای صورتی ، پوسترهای صورتی و حتی یک فرش زیبا با ترکیب رنگ صورتی امکان پذیر است. مطمئناً کل اتاق خواب کودک شما را چنان مسحور می کند که حتی در روزهای طولانی تابستان نمی تواند برای زمان خواب صبر کند.

انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

دکور اتاق خواب با رنگ های ساحلی

هیچ لیستی از ایده های اتاق خواب تابستانی بدون اشاره به طراحی شیک ساحلی کامل نخواهد بود. رنگ‌های ساحلی جذابیت و فضایی آرامش‌بخشی را ایجاد می کند که به شما این حس را می‌دهد که دقیقاً در اتاق خواب خود با طبیعت می‌نشینید.

انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

برای به ثمر نشستن این ایده دکوراسیون اتاق تابستانی، یک پالت رنگ روشن تر با رنگ هایی مانند سفید، آبی آبکی، خاکستری و بژ شنی برای رختخواب، پرده، فرش و مبلمان خود انتخاب کنید. رنگ های روشن برای بزرگتر و جادارتر نشان دادن اتاق شما عالی هستند. سپس، صدف‌های دریایی و ستاره‌های دریایی را اضافه کنید که به راحتی می‌توانند روی کمدها و میزهای شب شما قرار بگیرند.

 

 بهترین روتختی برای اتاق خواب عروس

دکور اتاق خواب با طرح گل

افزودن رنگ گل به اتاق خواب شما نیز یکی از پر تقاضاترین ایده های اتاق خواب تابستانی است. دلیل آن این است که دکوراسیون اتاق تابستانی با گل‌ها به ما امکان را می‌دهد تا جذابیت و زیبایی را که دهه‌ها پیش باعث شد پدربزرگ و مادربزرگ‌مان عاشق نقوش گل‌ها شوند، دوباره کشف کنیم. به علاوه، الگوهای گل تقریباً در هر جایی مناسب هستند.

انواع سبک طراحی برای یک اتاق خواب گرم تابستانی

الگوهای گل را می توان به راحتی از طریق تصاویر قاب دار، نقاشی های دیواری، کاغذ دیواری و بالش در فضای اتاق خواب ایجاد کرد. سپس، از ملحفه های سبز، سفید، آبی یا طلایی یا راه راه را برای شکستن طرح های گلدار انتخاب کنید. حتی می توانید دسته گل های واقعی را به اتاق خواب خود اضافه کنید تا فضای بیرونی بیشتری را به داخل اتاق بیاورید. دکوراسیون تابستانی که بر اساس قدرت طبیعی گل ها ساخته شده است، همیشه به فضای شما جان می بخشد.

اگر در مورد استفاده از بهترین ایده های اتاق خواب تابستانی امسال جدی هستید، ما در چیداری می توانیم به شما کمک کنیم!

چیداری
ارسال دیدگاه