چگونه لحاف روی کیفیت خواب تأثیر می گذارد؟

روتختی سفید در دکوراسیون اتاق خواب

وقتی صحبت از خواب می شود، هیچ چیز بدتر از این نیست که خیلی گرم یا خیلی سرد باشد و در نتیجه نتوانید یک خواب راحت شبانه داشته باشید. عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند با عث بیقراری در خواب شود، اما به عنوان کارشناسان خواب در چیداری، می‌دانیم که لحاف می‌توانند نقش مهمی در دمای شبانه داشته باشند. لحاف یکی از عناصر اصلی برای کنترل دما و داشتن خواب آرام شبانه ای است که می خواهید.

با توجه به عواملی مانند تعریق شبانه و نوسانات دما در طول فصول، تهیه بستر مناسب برای فصول برای رسیدن به خواب آرام شبانه در تمام طول سال بسیار مهم است. در این مقاله به سراغ لحاف، ملافه‌های با دمای کنترل‌شده و اینکه چگونه انتخاب مواد مناسب می‌تواند به خواب بهتر شما کمک کند، خواهیم پرداخت.

فواید خوابیدن با لحاف صحیح

دما می تواند نقش مهمی در داشتن یک خواب کافی و شاد در شب داشته باشد. بنابراین، پیدا کردن لحاف مناسب به طور عمده به تطابق آن با فصول بستگی دارد. به عنوان مثال، لحاف زمستانی با ضخامت  13.5 معمولی گرمای بدن شما را بهتر از لحاف تابستانی با ضخامت 4.5 نگه می‌دارند. برای داشتن خواب آرام شبانه و حفظ دمای ثابت در طول شب، مهم است که لحاف  را با فصول هماهنگ کنید.

مزایای خوابیدن با لحاف ضخیم تر در زمستان عایق بودن آن است. به این معنی که وقتی خانه سرد است می توانید در یک لحاف عمیق فرو رفته و گرمای آنی را احساس کنید زیرا گرمای بدن را به دام می اندازد.

چگونه لحاف روی کیفیت خواب تأثیر می گذارد؟

لحاف برای بهبود خواب

با راهنمای خرید لحاف زمستانی ما، شما نه تنها به لحاف زمستانی مناسب، بلکه به لحاف مناسب برای خود مجهز خواهید شد. مانند لحاف های هتلی چیداری ما که با الیاف میکروژل کنترل دما را در اختیار می گیرد. ترکیب پارچه ساتن پنبه استفاده شده در روکش لحاف و روتشکی ، بسیار قابل تنفس است. به این معنی که بدن شما همچنان می تواند نفس بکشد و در طول شب عایق و گرم نگه داشته شود.

علاوه بر این لحاف هتلی ما شامل الیاف میکرو ژل نیز می‌شود، که بسیار قابل تراکم هستند و می‌توانند در ماشین لباس‌شویی خانگی قرار بگیرند و منجر به شستن گرد و غبار در دمای 60 درجه می‌شوند بدون اینکه لحاف قدرت خود را از دست بدهد. یک لحاف ضد آلرژی ایده آل برای کسانی که در طول شب از آلرژی رنج می برند، یعنی خوابی آرام تر.

آیا تا به حال متوجه شده اید که می توانید در هتل بیشتر بخوابید؟ خوب بیشتر آن مربوط به ملافه است. لحاف هتل چیداری را معرفی می کنیم که در چهار سایز مختلف موجود است و برای هر فصلی ایده آل است با خرید هر یک از لحاف های چیداری  برای تمام فصول مجهز خواهید بود و هر بار خوابی آرام را تضمین خواهید کرد.

چگونه لحاف روی کیفیت خواب تأثیر می گذارد؟

رختخواب زمستانی برای افراد گرم خواب

چه در زمستان حتی در زمستان خیلی گرم باشید یا معمولاً از تعریق شبانه رنج می برید، انتخاب ملافه مناسب بسیار آسان تر شده است. با مطالعه توضیحات هر لحاف چیداری در کنار روتشکی های و روباشی های ساتن پنبه ، بیدار شدن با گرمای بیش از حد در نیمه شب را نخواهید داشت.

چیداری
ارسال دیدگاه