چگونه ملافه ها را همیشه سفید نگه داریم؟

لحاف تک لایت سفید هتلی

ملحفه‌ها و روتختی‌های سفید که اغلب در هتل‌های پنج ستاره یافت می‌شوند، ظاهری تمیز، شفاف و باطراوت دارند. نتیجه نهایی جذابیتی بیشتر است که وقتی در اتاق قدم می‌زنید، باعث شادی می‌شود. خبر خوب این است که برای بهره مندی از این مزایا، مجبور نیستید در یک هتل لوکس اتاق رزرو کنید. می‌توانید لذت‌های ملافه‌های زیبا را در خانه تجربه کنید – فقط باید یاد بگیرید چگونه سفیدی ملافه ها را حفظ کنید ..

1. در رختخواب غذا نخورید

آیا عادت به خوردن میان وعده در رختخواب دارید؟ دور نگه داشتن هر چیزی که می تواند ملحفه های شما را از این قسمت از خانه لکه دار کند، نحوه سفید نگه داشتن روکش های سفید است.

2. زمان حضور حیوانات خانگی در رختخواب را محدود کنید

سگ ها و گربه ها می توانند آسیب جدی به رختخواب سفید شما وارد کنند. اگر اخیراً در خارج از خانه بازی کرده اند، از گذاشتن آنها در رختخواب خودداری کنید.

3. قبل از خواب صورت خود را بشویید

با آرایش به خواب می روی؟ این عادت علاوه بر مضر بودن برای پوست شما، می تواند باعث ایجاد لکه بر روی رختخواب سفید شما شود. برای بهترین نتیجه، قبل از قرار گرفتن در تخت ، صورت خود را بشویید.

4. لکه ها را زودتر پاک کنید

لکه ها یک واقعیت زندگی هستند. با این حال، می توانید با درمان فوری لکه ها از آسیب دائمی به رختخواب خود جلوگیری کنید. توصیه می کنیم ملافه های کثیف خود را با کمی مواد شوینده مالیده و بگذارید قبل از شستشو بماند. انجام این کار به جلوگیری از ایجاد لکه کمک می کند.

5. سفید و روشن را از بقیه جدا کنید

این وسوسه انگیز است که همه لباس های خود را به طور همزمان در ماشین لباسشویی بیندازید. با این حال، هنگامی که رنگ های سفید و تیره را با هم می شویید، در خطر ترکیب رنگ ها هستند. شستن اقلام رنگ روشن به تنهایی روشی است که باعث می شود تا ملافه های سفید برای مدت طولانی سفید بماند.

چگونه ملافه ها را همیشه سفید نگه داریم؟

6. ماشین لباسشویی را بیش از حد بار نکنید

تعداد کمی از ما واقعاً از شستن لباس‌ها لذت می‌بریم. در نتیجه، ممکن است انگیزه داشته باشید که همه ملافه‌ها و لباس‌هایتان را در یک زمان در ماشین لباسشویی قرار دهید. مشکل این است که روتشکی شما نمی توانند تمیز شوند اگر فضای کافی برای حرکت آنها در ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد. علاوه بر این، شستن ملحفه ها با لباس این مشکل را ایجاد می کند که پارچه ظریف به زیپ ها گیر کند و چفت شود. برای بهترین نتیجه، از پر کردن دستگاه بیش از ¾ مسیر تا بالا خودداری کنید و لباس ها و ملافه ها را جداگانه بشویید.

7 .ملافه ها را یک هفته دیگر بشویید

آخرین باری که ملحفه های خود را شستید کی بود؟ اگر ملافه های خود را هر دو هفته یکبار نمی شویید، احتمال زیادی وجود دارد که باکتری ها و مواد حساسیت زا ایجاد شوند. ما در مورد چربی، کثیفی، عرق و حتی سلول های مرده پوست صحبت می کنیم. شستن مرتب هم از زرد شدن این وسایل جلوگیری می کند.

8. در صورت امکان خطی خشک کنید

خشک کردن خطی رختخواب شما ممکن است از مد افتاده باشد. با این حال، اگر واقعاً می خواهید روشنایی رنگ سفید خود را حفظ کنید، این روش خشک کردن ملایم بهترین گزینه است. اگر ترجیح می دهید ملافه های خود را در دستگاه خشک کنید، سعی کنید ملحفه ها و روتختی ها را درست قبل از خشک شدن کامل بیرون بیاورید. انجام این کار همچنین به حفظ طول عمر وسایل رختخواب شما کمک می کند.

چگونه ملافه ها را همیشه سفید نگه داریم؟

9. ملافه ها را به درستی انبار کنید

اگر ملافه خود را در مناطق گرم خانه نگهداری کنید، بعید است که نرمی و زیبایی خود را حفظ کند. علاوه بر این، نگه‌داشتن وسایل راحتی در پلاستیک جریان هوا را محدود می‌کند و ممکن است باعث زرد شدن آن‌ها شود. بهترین گزینه این است که روتشکی ها را در کیسه های نگهداری پارچه ای در زمانی که در حال حاضر استفاده نمی شوند نگه دارید.

10 .ملافه با کیفیت بخرید

ملافه های سطح بالا ظاهر خود را برای سال های آینده حفظ می کنند. در حالی که نیازی به خرج کردن ملحفه ها و روتختی های زیادی ندارید، انتخاب روتختی با کیفیت بالا و با نام تجاری یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای مدت طولانی است.

به چیداری اعتماد کنید

آیا می خواهید دوباره اتاق خواب خود را دوست داشته باشید؟ مجموعه ملافه های سفید چیداری را خریداری کنید و زندگی هتلی را در خانه شروع کنید. ما مشتاقانه منتظریم تا به شما کمک کنیم تا یک اتاق خواب زیبا و دنج ایجاد کنید بدون اینکه در این روند هزینه  زیادی  متحمل شوید ..

چیداری
ارسال دیدگاه